ارزان ترین قیمت لمینت متحرک دندان داروخانه مشهد اصفهان شیرازتهران کرج کامپوزیت خرید سفارش قیمت دو فک دی 1402

سایت قیمت لمینت متحرک دندان داروخانه کجا بخریم خرید حضوری لمینت متحرک دندان نداریم ارومیه تبریز کرمان قم دندانپزشکی 2024

ارزان ترین قیمت لمینت متحرک دندان داروخانه مشهد اصفهان شیرازتهران کرج کامپوزیت خرید سفارش قیمت دو فک دی 1402

سایت قیمت لمینت متحرک دندان داروخانه کجا بخریم خرید حضوری لمینت متحرک دندان نداریم ارومیه تبریز کرمان قم دندانپزشکی 2024

آیا هر روز میتوانم از لمینت اسنپ اسمایل استفاده کنم

لمینت اسنپ اسمایل  یکی از گزینه های محبوب  زیبایی میباشد . بسیاری از اقایان و خانوم ها ، غالباً سوال می کنند که آیا نصب لمینت موقت باعث خراب شدن دندانهای طبیعی آنها می شود. که باید بگوییم خیر اگر نصب و قالب گیری لمینت به درستی انجام شود ، دندان های شما را خراب نمی کند البته اگر دندان خراب دارید طبیعی است با قرار دادن روکش موقت و خارج کردن ان به دندان شما فشار وارد میشود و کلا درست مثل زمانی است وقتی دندان پوسیده خود را  با دست لمس میکنید  و کمی فشار دهید درد را حس خواهید کرد.




نحوه تمیز کردن لمینت یا کامپوزیت متحرک دندان



نحوه تمیز کردن لمینت یا کامپوزیت متحرک دندان :


نیازی به کار خاصی ندارید فقط بعد استفاده و خارج کردن ان را با اب سرد شستشو بدهید و به ارامی تمیز کنید البته بهتر است با مواد شوینده مثل مایع دست شستشو داده شود تا کاملا بوی بد خمیر گرفته شود و بعد تمیز کردن ان را در محملی تمیز قرار بدهید تا کاملا خشک شود.



آیا هر روز میتوانم از لمینت اسنپ اسمایل استفاده کنم



آیا هر روز میتوانم از لمینت اسنپ اسمایل استفاده کنم:


هر روز میشود اما نمیتوانید 24 ساعته استفاده کنید و باید روزی چند ساعت ان را روی دندان خود قرار بدهید و کلا این محصول برای این ساخته شده وقتی قصد رفتن به مهمانی یا جایی مهم دارید استفاده کنید و کلا برای استفاده 24 ساعته مناسب نیست و شب ها هم اصلا نباید در دهان شما باشد وخارج کنید چون خرید محصول ارزان این دردسر ها رو هم دارد.



داخل لمینت متحرک چه چیزهایی قرار دارد





داخل لمینت متحرک چه چیزهایی قرار دارد:


در داخل این محصولات دو عدد خمیر از جنس سیلیکون و دو عدد قالب قرار دارد که در روزهای اولی که این محصول وارد بازار ایران شد برخی ها تصویر داشتند که دندان اصلی همان قالب پلاستیکی میباشد که کلا این محصول باید توسط خود شخص ساخته شود و اصلا محصولی اماده نیست.





آیا می توان با  لمینت موقت دندان  مواد غذایی مصرف  کنم:


بله میشود اما نباید فشار زیادی به خمیر وارد شود و باید با دندان اسیاب غذا میل بفرمایید و حتما در خانه تمیر غذا خوردن کنید و بعد اقدام به استفاده در بیرون از خانه نمایید.



لمینت متحرک دندان





جمع بندی :


لمینت متحرک دندان به دندان شما اسیب وارد نمیکند بله فقط یک روشک است از همه هم تر این محصول جنبه درمانی برای فرد ندارد و فقط باید برای زیبایی استفاده شود یا به اندازه دندان مصنوعی مقاومت ندارد که بتوانید باهاش مواد غذایی بخورید در کل این محصول فقط برای تایم های چند ساعته مناسب است و اگر هدفتان از خرید اسنپ اسمایل ترو اسمایل سو اسمایل استفاده طولانی مدت است باید قید این محصول را بزنید چون مناسب شما نخواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد